aysekaa gerçekten bebişlerimiz daha çok küçük onlara eksik biz bebeklik hayatı geçirmek istemeyiz heleki emziriyorsak anne sütü onun rızkıdır çünkü bugün çok vicdan yaptım ben ya hamileysem diye oğluma bakıp bakıp ağladım tabiki 2.bi çocuk olsun isterim ama vakti zamanında rabbim en hayırlı zamnlarda versin inşallah