Kızlar bebeğim 3 ay 18 günlük. Tam iki atağın ortasındayız 😁 2 gündür sabahın köründe kalkıyor, gündüzleri çok uyuyor ne yapsam uyanmıyor neredeyse, emmek istemiyor dikkatini dağıtıp sallayarak vs zorla biberonla veriyorum birde aniden çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor eşimde sakşnleşmiyor ben alıyorum kısa süre sonra susuyor. 4 ay atak belirtileri mi bunlar acaba ? migrenim tuttu artık yorgunluk ve uykusuzluktan iki günde çöktüm 😅