Csnim anneler bebegim 3 ay 2 gunluk iki gecedir uyuyor emzigi düşünce uyanıyor sakinlestirip tekrsr yatırıyorum aynı şekilde bir buçuk saat uğraşıyorum dalana en kadar atak haftaso mi yoksa sıcaktan mi bilemedim daha önce bunu yapmıyordu ve gündüz de çok mız mız sürekli ağlamaca bir de burnu tıkalı değil ama hirikti var şırınga ve serum fizyolojik yapiyoruz her gün ama o hirikti geçmiyor nebul ile hava veritorim nem az sıcaktan evde ondan olabjlir mi ara ara hapsirip oksuruyor ama öksürük öyle sik degil takip ediyorum sanki gıcık yapıyor kyle öksürüyor gibi yaşayan var mıdır lütfen destkkkk