Merhaba. Doğum kontrol hapı aldım eczaneden . Eczacı, adetin ilk günü başlamam gerektiğini, ek olarak; 21 gün düzenli saatlerde kullandıktan sonra, 1 hafta ara vermem gerektiğini söyledi.
Spiralle 4 yıldır korunuyorum yinede işimi şansa bırakıp, kazaya kurban gitmek istemiyorum 😂.
Doğum kontrol hapı kullanımına sizde adetin ilk günü mü başladınız? Yan etkileri oluyor mu bu hapın?