Arkadaşlar birşey sormak istiyorum belki başınıza geldi . 3 yöntemle korunuyorum bazen iki .arkadaşlar bu ay adet oldum kanamam azdı peçete kan geliyordu ama ped çok olmuyordu geçen ay iyi olmuştum galiba hatirlamiorum ama 20 gün önce baş ağrısı için ağrı kesici vurdurdum acaba o yüzden mi az oldum hap kullaniorum ondqn mi bilmiyorum.bide tam adet olduğum gün test yaptım negatif çıktı hamile olsaydım çıkardı dimi idrar testi yaptım. Hata 20 gün değil 16 gün önce iğne oldum