selinkumsal10 Bebeğime her gün ne yapsam ne versem diye düşünmekten harap oldummm ara öğünde neler veriyorsunuz sevgili anneler
cLearQueen selinkumsal10 öf ben de aynen. Valla 1 seftaliden meyve suyu yapiyorum o bile ara ogun bence
rumeysamine Ben evde meyve püreleri yapıyoruz sıcak iken küçük kavanozlara koyup vakumluyorum her gün sırayla verıyorum bir gün yoğurt ile karıştırıyorum bir gün doğal bisküvi ezıyorum içine
rumeysamine selinkumsal10 evdeki meyvelerden ne varsa elma armut seftalı veya hurma eklıyorum çoğunlukla 2 çeşit koyuyorum bunları suda pişirip (şeftaliyi pişirmeden eklıyorum) üzerine irmik eklıyorum sonra altını kapatıp blendırdan geçiriyorum