Kızlar selam 🌸,
8 haftalık hamileyim henüz cinsiyet bilmiyorum. Oğlum var 13 aylık. Peş peşe oldu çünkü ben beklemek istemedim. Yaşım 34 olduğu için mecburen böyle oldu.
Henüz cinsiyet belli değil ama isim heyecanı sardı bilen bilir 🥰 Dünya tatlısı bir oğlum var. Allah biliyor ya içimden keşke kız olsa diye geçiyor ama elbette erkek olursa da canımdan çok sevicem. Gerçekten tek istediğim sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsun 🤲🏻
Oğlumun adı Aslan. Kardeşlerin isimleri uyumlu olunca çok hoşuma gidiyor.
Kız veya erkek kardeş için siz olsanız hangi ismi koyardınız?