Didem52miray Sezeryanla doğum yaptım sol bacağım şişti. Bu durum sizlerinde başına geldimj nasil geçer
Ikrazumra19 Didem52miray bol yuruyus ve bi kovaya soguk su koyup ayaklarinizi icinde bekletin birde evin icinde yuruyun surekli
Sin21 Didem52miray bence doktorunuza danışın belki ciddi birseydir ilaç vs verebilir bu tarz şeyler önemli oluyor sezeryandan sonra