diilek oğlum vefat ettıgınde kullanmıştım, 3 gun sütüm gerı cekılmedı evlat acısını unutturdu o derece berbat bıseydı agrıdan ağlıyordum. Eltım gıttı bu ılCtan aldı ıctım akşamına sütüm kesıldı hıc bır yan etkısı olmadı. İlaç ısmını bılıyorum ama kaç gr kaç adet ıctım hıc hatırlamıyorum o durumdayken