Kızlar merhaba kızıma üç tekerleklı bısıkletlerden alacağız ıkı marka arasında kaldım sizce hangısı daha ıyı. Bebelüx ve globber arasında kaldım. Istedıgım oturduğu yer puflu olsun plastık gbı sert olmasın bıde arkasına yaslanabılır uykusu olduğunda gıbı olan varsa hangısı oyleydı ? Önerilerinize açığım ☺️