Merhaba kızım 15.5 aylık. Söylediğimiz her şeyi algılıyor komutları yerine getiriyor. Kelime sayısı çok olmasa da var. Ama bi kaç gündür kulaklarını kapatıyor ve yüksek seslere irkiliyor ağlıyor . Herhangi bir şeye korktuğu için bu tepkileri veriyor olabilir mi? Yoksa bi destek gerekir mi. Sürekli ağlama halinde istediklerini yaptırmaya çalışıyor olmazsa sürekli bir ağlama krizi. Lütfen sorularıma yanıt verebilir misiniz