Arkadaşlar moralim cok bozuk.bebegim ilk doğdugunda sürekli bakıldı sarılıgı yüksek değildi.1 ay kontrolunde hafif sarılık var ama önemli değil dediler.bugun dokktora gittiğimizde sarılıgı var kanına bakalım dediler.morarttılar yavrumun elini.karaciğerleri ile ilgili olabilir dediler.hiç bu kadar uzun sarılık yasayan oldu mu.gözlerinde yok qma gögsünde sarılılık var.