2,5 yaşında oğlum var. Ve aşırı memnuniyetsiz. Geçen hafta parkta scooter binen çocukları gördü ve scooter istedi. O istiyor diye hemen almadık açıkçası. Bugün marketlere gelmiş ve beraber gidip aldık eve gelene kadar mutluluk heyecan vardı. ama eve geldikten sonra ben bunu istemiyorum çöpe atacağım başka bir şey istiyorum diye tutturdu. Ağlama krizleri hiç bitmedi. Bu genel olarak hep böyle istediği şeyi yaptığımızda istemiyorum diye ağlıyor yapmayınca da ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım normal mi yoksa bir destek almalı mıyız