seymanurrrr eski haline dönüyor tecrübeyle sabit. 🤗 İlk doğumum da ben de sizin gibi diyordum anneme söylüyordum kel oldum diye birde sadece önden dökülüyordu başka yerde o kadar değil annem de beni dogurdugunda önden dökülmüş saçı biraz bebekle alaka diye düşünüyorum şimdi oğlumda da öyle oldu önden dökülüyor 7. 8. Aydan sonra geçiyor eski haline dönüyor bende döneceği günü bekliyorum 😊 merak etmeyin eskisi gibi oluyor sadece Zaman beklemek gerekir