Ya çıldıracam her şeye ağlıyor ama her şeye istediği bir şey olmayınca sinirden elinde ki oyuncağı ısırıyor hiç bu kadar huysuz olmamıştı bu normal mi ? Kızamık aşısı olduğundan beri böyle yumurta alerjisi vardı çok şükür döküntü olmadı ama huzursuzluk daha geçmedi 1 yaş hepsi mi böyle