bir1anne ya tabi ki yok önce söylemek istememiş sonra söylemişte yok cinlerle konuşmuşta. Kız sevgili belli. Ya da öyle bir kız yok. Eve de büyü falan koyuyor kadını delirtecekler. Kapıya koyacaklar haberi yok. Delirirse çocuğu da alır nafaka da vermez. Tertemiz. Mal mülkü de alır. Yukarıda demiş ki çocuğum olmuyordu büyüden eee annen çocuk doğana kadar evine gelmemiş nasıl büyü yaptı 😀 evde pırlantam kaybolsa ben kocama annen almış olabilir mi diyemem. Kocam da bana diyemez ki bende annemle görüşmüyorum sevmiyorum. Ona rağmen diyemez. Ama kocası şak diye annen almıştır diyebiliyor. Aklın yolundan şaşmamak lazım. Adam çok güzel yiyor. O zaman pırlantalar kaybolunca hemen polisi arayıp şikayetçi olalım deseydi. Niye olmadı acaba ahhahhahaha annesine hırsız demeye utanmıyor şikayetçi olmaya mı utanıyor