Merhaba anneler kızım 10 gün önce 2 yaşına girdi. 12 saat ayaktaysa 9 saati ağlayarak geçiyor abartmıyorum. Çok affedersiniz b*ktan sebeplere dahi ağlıyor hemde nefesin kesilene kadar. Aşırı şekilde inatçı gayet sakin yaklaşıyorum hatta çoğu zaman konuşmuyorum sakinleşmesini bekliyorum ama hiçbir şekilde sakinleşmiyor. 2 yaş kontrolü için doktoruna gittiğimizde gerekli kan testlerini yaptırdık sağlıksal bir sorunu yok. Ama şu on gündür gerçekten canıma okuyor. Allah günah yazmasın gerçekten yaşadığıma pişman olacak hale geldim. Sizde durumlar nedir bir tavsiyeniz var mı lütfen. 🥹