Momse kızım 14 aylık bebi, abi, baba, dede, ay, ala ala, biy(bir), gel. Bu gibi kelimeleri söylüyor. Bu aya kadar hiç ekran vermedim. Şimdi ise günlük 10 dakikayı geçmemek şartıyla çoçuk şarkıları açıyorum. )Bu aya kadar Tv bile görmedi doğru düzgün.) Kitapların çok faydası var günde 5 dakikada olsa mutlaka 1 kitap okuyorum. Bazenleri kitapları önüne alıp kendi okuyormuş gibi sesler çıkarıyor. Ve cenesi hiç susmyo sürekli bir şeyler anlatır. Bence çocuktan çocuğuda değişiyor evet ama kitap ve ekranın da etkisi büyük. Kendi seçtiğiniz şarkıları veya mini animasyonları saati süreli şekilde bakabilir. Ve kitap okuyorsanız daha çok kitaba yönelmenizi tavsiye ederim.