Papatya5801 Çocuk gelişim uzmanıyım en sıkıntılı durumlardan biri bu maalesef. Size bir kaç tavsiye vermek isterim. Öncelikle çocuklar neden sonuç ilişkisi kurarlar o yüzden okula neden gittiğini ve sonucunda ne olacağını anlatarak başlayın. Örnek veriyorum okulda yeni bilgiler öğreneceksin bununla birlikte arkadaşların olacak ve sonuç olarak sen büyümüş olacaksın tarzında net cümleler kurun. Sizinki babasında bile durmuyor ise ekstra zor olabilir. Evinize küçük bir sınıf alanı oluşturun. Siz öğretmen olun o öğrenci olsun mekansal algı oluşursa nereye gideceğini bilirse daha rahat edersiniz. Hergün ona yeni birşeyler anlatın öğretmen olarak ve okul günü geldiğinde yarın okula gideceğiz artık başka öğretmeninin olacak diyin. Öğretmen kavramına alışsın. Okulda çalıştığım sürece gözlendiğim şey okulu bilen çocuklar adapte oluyorlar hemen. Öğrensin nereye gideceğini orada neler olacağını. Birde niye bu kadar bağlı size merak ettim cevaplamak isterseniz