Oğlum 5 ağustosta tam 18 aylık olacak sanki atağa girdi gibi istediği bir şey olmayınca yere yatıp ağlıyor ısrarla istiyor nasıl tepki vermeliyim ?? normalde hareketlidir ama bu tarz davranışları yoktu genelde beni dinlerdi bağırmak kızmak istemiyorum ama bazen sabrım zorlanıyor🥹 sizde durumlar nedir