Naz_35 valla ben öyle karışım hiç kullanmadim katkilidir felan diyemem içeriğine bakın siz, ben direk buğday ruşeymi diye paketle aldım buğdayın özü diyebilirim,.eminim sizin karışımda da vardır, ben ama yulaf kepeği ve ruşeymi tek başına aldım.. corbalarina meyvelerine felan hep koyup onlarla kivamlandiriyorum oğlumun ek gıdadan önce kabızlık sorunu vardı çünkü ek gidayla kabızlığı azaldı... irmikli bı kere hurmalı mama yaptım irmik de pek kullanmıyorum ama kavanoz mamasina gayet kullanılır ve doyurucu da olur... Mamayı yapın sıcak sıcak kavanoza koyup kapağını kapatın, konserve gibi... Giderken de koyun bavula orda yedirirsiniz çok güzel çok sağlıklı olur...
Ek olarak teşekkür ederim size de iyi tatiller iyi eğlenceler :)