MervEkreMusab Kızlar bebekleriniizi ne zaman kanguruyla taşıyıp gezdiniz oğlum 3 aylık oldu dışarı çıkıp gezeyim diyorum kanguruyla 1 saatliğine mesela.bir de markadan markaya değişiyormu Benimki baby&plus discovery markası
Ikrazumra19 MervEkreMusab yeni dogan aparati varsa 10 gunluk bile koyuluyor ama sizinkini bilmiyorum o markayi duymadım
Abninannesi MervEkreMusab kilosu 4 u gectiyse kullanabilirsiniz ilk basta evde deneme yapın İlk taktiginizda rahatsız olabiliyorlar ağlarsa bi balkona falan çıkın.. susarsa sokağa cikabilir siniz (en azindan ben öyle yaptım denemeye değer 😆)
Deren_Hatun MervEkreMusab ben 1 aylıkken kullanmıştım doktorum da hiç sıkıntı olmaz ama saatlerce durmasın en fazla 1 saat dursun dedi.