Yeni doğum yaptım bebeğim 18 günlük
Bir de tam 2 yaş olan kızım var.. tuvalet eğitimi için acele etmeyeceğim demistm zaten istesem de şu sıra veremem ağlayan bir yenidogan var evde.
Geçen öylesine bir kaç kez kızıma dedim ki çişimizi tuvalete yapiyoruz beze yapmiyoruz falan dedm 2 gün 3 gün böyle tekrar ettim keşke demeseydim simdi kızım küçük tuvaletini tutuyor gün içinde bir sürü sıvı aliyo ve yapmiyo ama diğer büyüğü yapiyor.
Bnm canım çok sıkılıyor Bn hiç hazr degilim küçük bebek olduğu için şöyle bebek 6 aylık falan olunca eğitim vermeyi dusunuyordm. Kızım yap bezine diyorm sadece sabh uyandığın da az bisey yapmış oluyo gün içinde bezleri dolu dolu oluyordu cok uzuluyom tutuyo rahatsız oluyo diye.. simdi kızım tekrar tutmadan yapar mı güzel anneler unutur mu dediklerimi. Şu an mümkün değil eğitim vermem yoksa hazr tutmusken başlardım bu işi bitirirdim ama bebek çok agliyo Bn daha tam iyilesmedim