elif2112yigit Perşembe günü 2 aylık aşısi oldu ne zaman banyo yaptirabilirim aşı yaptirdigimiz gun sayiliyor mu
KuzeyinAnnesi03 elif2112yigit aşı sonrası banyo yapılır yapılmaz denmesi doğru değil verem aşısı kolda iz yapan o aşı dışında her aşıdan sonr abanyo yapılıyor canım özelikle zaten söylerler yapılabiliyor rahatlıkla yaptırabilirsiniz
bad28 elif2112yigit 2. Ay aşısında veremden dolayı 3 gün banyo yaptırmayın demişti. Diğer aylarda ki aşılarda banyo engeli yok. Bence pazartesi yaptırın her ihtimale karşı
buseee1105 Merhaba Bizde 15 gün önce olduk ebemiz 3 gün su değmemesini söyledi çok sıcak olduğu için elimle ayaklarına felan su tuttuk sadece