minikmucizemm19 Bebegim 2 ay 7 gunluk emerken de ara ara oluyor fakat normalde de uzandıgında sanki ağzında bır sey var yutkunurken tıkanıyor doktora goturmeli mıyım normalde mı acaba
yacaco06 minikmucizemm19 2 ay 6 günlük benimki de salyası arttı özellikle yatarken salyasıyla baş edemeyip tıkanıyor sürekli normal mi bilemedim
Deletedmom_968 minikmucizemm19 evet normal tükürükleri oluştuğu için tükürüğünde boğulma durumu nornal kabul ediliyor
minikmucizemm19 yacaco06 benım de oyle canım salyası baya arttı hatta agzında baloncukların cıkarıyor bıraz erken ama