Efe_momm biz 30 aylıkken başladık maşallah ilk gün hemen tuvaletini söylemeye başladı birkaç gün geceleri islakmalar oluyor ama bir hafta dişini sıkarsan rahatlarsın bu arada asla geceleri bez takma hatta bezi hiç görmesin her sürecin bir zorluğu var kararlı olduktan sonra başarırsın kolay gelsin