Selamlarrr, oğluma gece uyandığında su vermek istiyorum ama elimde Munchkin’in duyarlı geçiş bardağı var, gün içinde eğer üstünü değiştireceksem onunla su veriyorum çünkü ağzında tutup vıjjk diye fışkırtıyor 😐 oyun haline getirdi yani. Gece de bunu yapsam sırılsıklam olacak o yüzden nasıl yapsam emin olamadım. Pipetli bardakla içmeye başlamıştı ama küflenmiş içi. Siz nasıl veriyosunuz? Biberon yok evde ama zaten önermiyolarmış da