mbabygirlm Kızlar küçük kızım sabah 8 gibi uyanıyor yatakta oyalanıyor. Sonra 12 gibi uyuyor 2 de uyanıyor. 4de bir daha uyuyor. Böyle devam mı etmeliyim yokda 3 uyku mu olması lazım halâ
organikirmik mbabygirlm kendisi bunu yapıyorsa 3 uyku diye diretmenin anlamı yok o kendi düzenini oluşturmuş