organikirmik Didarr zıbın + tişört şort giydiriyorum şu an sadece tişörtle açılmasın beli vs diye hem de teri çekiyor zıbın. Öyle yapılabilir belki ya da sadece tulum
mavi176_ İnce kısa kolllu bir tulum giydirebilirsiniz çorapları ayağında olmalı bence baktınız azıcık esiyor hemen uzun kollu tuluma geçersiniz ama bunlar ince müslin olursa çocuk isilik olmaz gerçekten çok sıcak
annekadin21 Didarr ya yok benim bebeğim 21 gün kovrzde kaldı. 30 derece içinde çocuğu çıplak yatiriyorlardi evim 28 29 derece. Zibinla yatiriyorum öyle düşün
organikirmik Didarr 7.5 bizimki ama yenidoğan olsa da öyle giydirirdim, üşümez çünkü 40 derecede neden üşüsün anne karnı 36.5 derece ve çıplaktılar orda :))