Elvinemine İlk bebeğimi mecburen 1 saat ara ile emzirdim 3 ay boyunca öyle devam ettik uzamış sarılığımız vardı 🥹 Kızım da hemen geçti çünkü hem emzirdim hem sağdığım sütü biberon ile verdim ne kadar içtiğini gördükçe içim de rahat ediyordu yine bebeğim olsa yine hem biberon hem de meme ilerlerim 🫠 Ek gıda da oğluma 1 yaşına kadar ayrı yemekler pişirdim 3 gün kuralı yaptım her şeyde ama inanılmaz yemek seçiyor kızım da sadece yoğurt ve yumurta 3 gün kuralı yaptım sonra tadım bittikten sonra bize yaptığım yemeklerden vermeye başladım (tuzsuz) ve daha çok yemeye başladı şuan daha küçük ama yemek seçmiyor iştahlı yiyor 🤭 Oğlumu gece sürekli uyandırdığım için deliksiz uykuya geçmesi çok zor oldu 3 yaşına girecek gece hala uyandığı oluyor ama kızımın kilosu normaldi 4.ayından sonra doktor önerisi ile de uyandırmayı bıraktım kendi acıkınca uyandı ve 6 aylıktan sonra gece beslenmesini bıraktı diş süreci olmadığı sürece gece uyanmıyor sabaha kadar uyuyor 🤭 Tekrar bebeğim olsa yine sarılık bitene kadar emzirir ve sonra emsin diye uykusunu bölmezdim gerçekten çok ters etkisi varmış öyle alıştıkları için sürekli uyanıyorlar 🥲 3. Aylarından itibaren iki çocuğumu da 20.30 uyuttum istikrarlı oldum uyansalar da odadan çıkmayıp geri uyuttum benim için uyku saatleri de önemli düzene oturunca çok rahat ediyor insan sadece işte arada susadıkları için uyanıyorlar ama sonrasında hemen geri uyuyorlar yine olsa yine aynı düzeni uygularım 🤭