1-2 gün önce enfeksiyondan dolayı 40 derece ateşle gittiğim doktor bana bu ilacı verdi emzirdiğimi de söyledim ama kullandığımdan beri bebeğimde huzursuzluk oldu aranızda kullanan oldu mu nasıl bir yol izlediniz ben bırakmayı düşünüyorum artık sütümü de azalttı sanki kafayı yemek üzereyim 🤦🏻♀️🔫