Bir yaşındaki bebeğim bu aralar sıcağında etkisi (bir de influenza oldu grip onun da etkisi olabilir) ateşi çıktığı zamanlarda muslini islatip tüm vücudu atıyordum o şekilde uyuyordu. Şimdi de aynısını istiyor hasta eder miyim korkusu var sonuçta islak bez üstünde kuruyor hava çok sıcak gerçi ama bir de yüzünü örtüyü yüzünü örtmesinin sebebi ne. Bogulacak diye açıyorum geri kapatıyor