Merhaba sevgili anneler
Sıcak havalar malum, her gece istisnasız saçlarım su gibi kalkıyorum baş diplerim ve ensem özellikle. Saçlarım uzun ama aşırı uzunda değil. Tahlillerim temiz. Sorun şu evlerimiz yakın ve camı gece 12 ye kadar açamıyorum oğlumu sesler uyandırıyor, sonrasında terlemiş oluyor üstünü değiştiriyorum ama bu sefer de o saatlerde esinti başlamış oluyor bizde terli olunca açamıyoruz o esinti hasta ediyor, vantilatör bana çarpıyor alamıyoruz yani böyle her gün aynı sorun başım ağrıyarak uyanıyorum. Sizce tek çaresi saç kesmek mi? Kesince rahatlar mı? Hayır hiçte kesmek istemiyorum ama işin içinden çıkamadım. 🤔