dnzderin 23 temmuzda 36+5 te doğdu. Dün eve çıktık. Sadece anne sütüyle besleniyor. Her emzirmeden sonra gürültülü kaka yapıyor hafif sulu yeşil hardal arası renkte. İntde normal yazıyor ama korktum. Böyle kilo bile alamaz. :(
edasusari dnzderin benim de 12 günlük öyle kakasını yapıyor normal. Kilo da alıyor korkma. Bende çok bez değiştiriyorum hatta şaşırmıştım ama normalmiş 😂
YorgunAmaMutluAnne dnzderin normal elbette sütün bol ise çok süt içtiğinden yapıyordur maşallah de kaka yapması ile kilo alması arasında bağlantı yok çok kaka yapsa da kilo alır
tazeanneeex İlk zamanlarda öyle oluyor canım zamanla düzene girer bagırsaklar normal florasan döner zamanla