Feyzosumunannesi Doğum şekli olarak sezaryen mi, yoksa vajinal doğum mu tercih ettiniz ? Ben normal beklerken kontrole gittiğim de suyumun çok az kaldığını öğrendim ve bir gün sonra sabah sezaryen doğuma alındım.
Cennet1212 Feyzosumunannesi zorunlu Sezaryen geçirdim 3 kez. ama vajinal tercih ederdim çok zor oldu🥲
ayazz512 Feyzosumunannesi ben normal doğum istiyordum ama suyum azalıyor dedi doktorum ve 1 hafta sonra yatısim yapıldi her kontrolden sürekli olarak pozisyon değiştiriyor dedi yatış günü 3 tane serum takıldı alttan ilaç verildi ama sancım yoktu bebeğin nabız düşmesi sonucu sezeryana alindim
_Hera Feyzosumunannesi sezaryen doğum isteyerek tercih ettim. Açıkçası vajinal doğumdan korktum. Travmatik şeyler anlatıldı 🌸🌸♥️
denizalismom Feyzosumunannesi vajinal doğum yaptım . Nişanım geldikten bir 15 saat sonra falan doğum yaptım 🌸
Feyzosumunannesi ayazz512 Ben de söyledim doktoruma suyun cok az istersen sancı verebiliriz ama açılman 1 cm, sancı versek bile vajinal doğum gerceklesmeyecek bebegi riske atmaya gerek yok dedi ☺️
ayazz512 Feyzosumunannesi bana normal doğum yaparsın dedi benim hiç sancım yoktu bugün doguramazsan yarın doğrursun dedi bna sabır işi dedi önemli olan bebeklerimizin sağlığı 🐣
ayperiayse Feyzosumunannesi bende aynısını yaşadım suyum geldi sancilarim yuksekti amaacilmam olmadı kaldı
fatc Feyzosumunannesi suni sancı ile bayram arefesi diye vajinal yaptım. Sancım suyum vs gelmemişti. Hiç güzel bir deneyim değildi
zeyneppppppppppp fatc kesinlikle katılıyorum bnimde öyle oldu en son bebek kakasini yaptı acil sezeryana alindim 😢
bebekbal Feyzosumunannesi vajinal doğum yaptım !!! Bana dedilerki normal yap kolay olur iki günde ayağa kalkarsın Allah kahretmesin 3 ay belim doğrulmadı öyle söyleyim 🤣 bilseydim sezaryen olurdum.
Feyzosumunannesi bebekbal Öyle derler. Ama benim canım annem sakın vajinal dogum yapma ben sizde cok çektim sezaryen ol dedi. Ve istediği gibi oldu,ilk 3 gun cok şiddetli anlatılmayacak şekilde bir ağrı çektim sonra normale döndük şükür.
aslanmomy Feyzosumunannesi kontrole gittim 39+4 günlüktü 4cm açılmam olmuştu yatışım yapıldı herşey yokundaydı 8 cm açılmam olmuştu suyumu patlattılar stresten sancıdan ıkınma sırasında bebeğimin kalbi durdu oksijen falan takıldı acilen sezeryane alındım vajinal doğum istiyordum bazen herşey planladığımız gibi gitmiyor çok şükür sağlıkla kucağıma aldım oğlumu 🥹