ysm53 Kızlar 5.5 aylık son zamanlarda çok sık uyanır oldu memeye gelmeden de uyumuyor doktor uyku arkadaşı tavsiye etti ama geç mi kaldım nasıl alıştıracağım ? Ve nasıl bir şey almam gerekiyor kullananlar işe yarıyor mu gerçekten ne önerirsiniz ?
beybitolat ysm53 bizimki uyku arkadaşıyla uyuyodu artık onu saldı bi battaniyesi var onsuz uyumaz oldu. Onu yanına verdiğim an uyku saati olduğunu anlıyo bizde baya işe yarıyo. Ama battaniyeyi yıkamaktan helak oldu jahsbbshshsh
hunilimomy ysm53 küçükken ne yapsam uyku arkadasi olarak kabul etme oyuncak ayıcık, peluş, battaniye. 1.5 yaşından sonra yatmadan gidip bi arabasini alıp onla uyumaya başladı hala öyle yapar istedigi arabayi alıp onunla uykuya gecer
organikirmik ysm53 geç kalmadınız bence zaten öncesinde kendini boğar eder diye önerilmiyor. Bende var bi tane ama versem gece oyun oynamaya çalışır mı emin olamıyorum dün elime aldım geri koydum 😅
Rabiiul ysm53 uyku arkadaşı aldım 1 kez kullandı daha kullanmadık , battaniyesine sarılarak uyuyor geceleri
ysm53 hunilimomy yaa bakıyorum sosyal medyada falan bebekler peluş oyuncaklara sarılıp uyuyor acaba dedim olur mu 😂arabasız asla 😂
ysm53 organikirmik sanki bana da öyle geliyor ya olan uykusu da kaçmasa bizimki yiyedebilir malum ne bulursa ağzına götürüyor şu an 😂
gizememre ysm53 11 aylık oldu benim kızımda 1 yaşında odasını ayırıp bir uyku arkadaşı almayı düşünüyorum ebebekte bir kaç model görmüştüm hoşuma gitti 🥰
Pamukhanim_ ysm53 ben asla alistiramadim uyku arkadaşı edindik ben göğsümde yatırdım tişört denedim ama hiç birini istemiyor atıyor bende zorlamadım
mervekaya1_ ysm53 benim bebemde atopik dermatit vardı kollarını çok kaşıyor diye battaniye tuttururdum eline bez bi battaniye şuan 14 aylık uykusu gelince battaniyesini emziğini alıp gelir beni uyut diye🤣
selinnncelik ysm53 uyku arkadaşı ve kalın bir battaniyesi var onlarla uyuyor. Ama olmadığındada uyuyabiliyor çok sorun yapmıyor