Yaklaşık 3ay oldu doğuralı. İnanın daha 1kez rahatlıkla emziremedim. Doğduğundan beri bi meme reddi yaşadık her hafta yeniliyor meme reddini. Şimdide hava sıcak diye memede durmak istemiyor falan. Asıl sorun çok acıyor memelerim.. Uçları yara oluyor hassasiyeti artıyor. Hatta sağ gögsüm koltuk altına ordan sırtıma vuran bir ağrı ile ağrıyor. Bir ben mi böyleyim anlamadım? Bu ağrı neden olur yanlış mı emziriyorum acaba