Bebeğim yataktan düştü ve çok şükür iyi ama sürekli yatmak istiyor zorla yatırdığım bebeğim şimdiyse yarım saatte bir yatmak istiyor 3 4 saate bir yatardı normalde hastaneye götürdüm 2 saat gözetim altına alındı ama hiç bir şey çekilmedi ne yapim ya 🥺🥺