Ay kızlar dün doğum günümdü bol paça keten pantolon giydim tam eve girecekken ayakkabım pantolona dolandı düştüm ayağımda doku zedelenmesi olmuş allahtan kırık yok. Popomu vurdum bacaklarım morluk içinde 1 hafta iptal ben. Dünden beri bebeğimle ilgilenemiyorum diye çok üzülüyorum ayağımın üstüne basamıyorum bile. Allahtan merdivenlerden inerken bebeğin babasının kucağındaydı tek dua ettiğim olay o.