barbiee_ melek3675 kana bakıldıysa belki bakılmıştır enfeksiyon varsa bende 2 haftadır uğraşıyorum ateşle
aemi Bizde ateşle gittik hastaneye sonuçları temiz çıktı diş ten şüpheleniyorum dedi doktor ılık duş aldirdik ılık suylada anlini koltuk altını falan ayakalrinin altını sildim işe yaradı
BeyzanurrK melek3675 1 diş sarımsağı ince ince dilimle ince beze sarıp çocuğun ayağına sar ama sarımsak temas etmesin dikkat et ince beze 2 3 sar sonra ayağının altına koyup çorap giydir
gokcen_ melek3675 Benim de bebeğim ateşlendi ,havale geçirdi 😞Burnundan sürüntü alındı adenovirüs çıktı .
melek3675 gokcen_ ben ölçüyorum normal ama vücudu yanıyor 3-4 kere götürdüm sonucları temiz devam ederse tekrar götüreceğim
yagmur72 melek3675 neye göre kime göre doktor musunuz böyle yönlendirme yapıyorsunuz kimi doktor 3 günlük antibiyotik der kimisi 10 güne tamamlar yada enfeksiyon bitmediyse 2.şişeyi verir sen kendin 1 hafta kullan