kdkdkj Kötü bir yorumda bulunmadım
Daha dün bir kız çocuğu ağlayarak babasına boş bi tabak götürüyor ve babası da yemin olsun sana verecek bişeyim yok diyor sabaha kadar oturdun ağladım düşündüm
Bi çok yardım gemi gitti ama hepsi engellendi
Unları topraklarla beraber alıp yine de bir umut torbaya dolduranları gördüm
Millet deniz yoluyla artık bişeyler göndermenin peşinde şişelere katıp gönderiyorlar
Bağış gibi bir durum olsa sence bunu yaparlar mı böyle nu kadar
Eğer bağış gibi bi durum varsa ve gerçekten yerine ulaştırılacaksa bende yapmak isterim
Bari diğer dünyada haklarını savunurken hiçbirşey yapmadın izlemek dışında diye demesinler vicdanen bile rahat değilim bu konuda
hilall1234