aslihanfindik Kızlar dikişlerim var 2 hafta oldu ordak tüyler de uzadı çevresini alsam da oraya asla dokunmuyorum yani ne zamana kadar öyle kalacak orayı nasıl alacam tamamen iyileştiğini nasıl anlayacam hiçbir fikrim yok sizler nasıl yaptınız
cnhavva aslihanfindik ben 2.5 ay sonra nerdeyse tam anlamiyla aldim iyilesmisti ama hassasiyet vardi daha dogrusu dikisden kaynakli et beni gibi ufak bisey kaldi o kopar diye korktum
aslihanfindik cnhavva o ben de de var dikişlerin arasında bir parça oluşmuş sizi rahatsız ediyor mu doktorum 40 ın çıksın alalım istersen demişti
cnhavva aslihanfindik ben yanlis mi iyilesti diye gecen hafta gittim bi kucuk bisey zaten doktor rahatsiz ediyosa alabiliriz ama tekrar yapabilir eger rahatsiz etmiyosa kalabilir dedi kalsin suanlik bakalim