Kızlar Philips avent yenidogan yavas akış biberon almıştım ama minigim onunla mamasını icemiyor, kucuk cam suluklar var ya onunla denedim cok rahat icti sizce napmaliyim philips basligini mi degissem sulukta cok hizli akiyo birde biberona alisma riski cok yuksek sanki onunla