ozlem2025 6,5 aylık bizde durum aynı sayılır . Emmeye daha çok ihtiyaç duyuyor . Ben acaba doymuyor mu sedim ama dün gece muhallebisinş yedirdim üzerine dolu doku emdi . Uyudu sonra sık sık uyanınca emmese de yanımda durmak istediğini anladım . Kokumu istiyor . Beşikteyken sık uyandı yanıma alınca daha uzun uyudu