Bebeğim 11 aylık olacak gece sürekli uyanıyor ve emmek istiyor. Saatte bir olması normal gelmiyor. Bu zamana kadar gece iki defa uyanırdı. Ne oldu anlamıyorum. Diş ağrısı vardır diye ağrı kesici verdim yok hiçbir etki etmedi. Sürekli ağlamıyor. Ağlayarak uyanıp memeye gitmek istiyo. Sallamama izin vermıyor. Benim gibi olanlar ne yapıyorsunuz? 🥲🥲🥲