SooMin kreşe gitmiyor mu onunda çok etkisi olacaktır birde benim oğlum aşırı sosyalligi seviyordu parka dahi inmiyordu 😀 bütün kan kusturmaları yaptı intikamı fena aldı 😀 ama şuan çok iyi maşallah ya asla sevmez dedim ama bende izin vermiyordum kalbine yumruk arıyordu annneeee öldün lütfen gitsin diye evde 3 saat Hergün ağlama krizleri ama biz kardeşini sevdik onu da kardeşini de kardeşlik kıskançlığı çok normal birşeymiş herkes öyle der ben hazırlıksızdım