İzmirdeyim bende son 2 gundur geceleri 6,5 aylik kizimin uyumasini gec ben bile uyuyamiyorum sicaktan , cam acik ama sifir esinti , klimamiz yok ama alacagiz 1 haftaya boyle olmayacak belliki sirekli uyaniyor , terden geceleri 3-4 kere ustunu degistiriyorum