Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık doğduğu günden beri hep memeyle ilgili problemi oldu istemedi zorla sakinleştire sakinleştire 2 buçuk aya getirdim yaklaşık bir aydır da artık biberon veriyorum maalesef. Geceleri alıyordu memeyi gündüz biberon veriyordum sadece birkaç gündür gecede almıyor artık biberon istiyor sadece sağım yaparak idare edebilir miyim bu işi böyle şeyler yaşayanlar var mı merak ediyorum