3 buçuk yaşında oğlum var çok ağlıyor çok huzursuz ve babasına çok düşkün babası gelmeden bir yerde durmuyor hep ağlıyor evde babasına yaranmak için herşeyi yapıyor aşırı gergin ve huzursuz napıcan dayanamıyorum artık
Kreşe gidiyor bir hafta benle kaldı kreş tatil oldu bu kadar eziyet olamaz beni resmen yedi herşeyi aksilik yemekte inat elini yıkarken inat herşeyde inat ediyor bu geçici bir süreç mi ya