Hanımlar kızım 14 aylık doğduğundan beri zaten uyku konusunda sıkıntılıyız ama son 3-4 aydır hiç uykuyu sevmiyor yarım saatte bir uyanıyor ya da gece çok geç yatıyor hangi saatte yatırırsam yatırayım yine aynı karnı mı aç diye uyumadan bir şeyler yediriyorum sonuç aynı uykusuzluktan çok yoruldum bu uyku nasıl düzene girer ya da bir gün deliksiz uyuyabilme umudum var mı